2007 m. birželio 27 d., trečiadienis

-Do you like your life?
-Eeeee... Niau.

Bet jei rimtai, tai man žiauriai nerealiai patinka viskas, ką veikiu. Ir rytoj tikrai tikrai tikrai nusinešiu į darbą savo savaitgalio laimėjimus ir sumesiu šičionai.
Beje, anksčiau mane darbe vadinadavo tik "širdele", šiandien vadina ir "katinuku".
Megstu vyriškas kompanijas.
Mėgstu savo darbą.
O šiandien buvo atėjęs klientas, kuris yra Pats Gražiausias Ryžas Žmogus, kokį tik man kada teko matyti.
Dar labiau pamėgau savo darbą.
Beje, Rysbek vardas ne Rysbek, o Ryspek. Šiandien sužinojau. Reikia užsirašyti.
Ir reikia dar kada nusinešti fotoaparatą į darbą ir visus juos nufotografuoti. Nes šiandien to fainuolio kurčnebylio makdonaldo fano mina, kai jis per pietų pertrauką grįžo apsikabinęs diiiiiidelį maišą su makdonaldo maistu, dar labiau mane pralinksmino, jei tai tik buvo įmanoma, nes darbe aš ir taip visą dieną vaikštau išsišiepus. O vyrai kvailioja. Nerealu.

-Do you like your life?
-Jes!

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą