2007 m. gruodžio 6 d., ketvirtadienis

Oi, man vėl gerai

Šiandien kažkaip viskas labai gerai. Vakar nuėjau bilekaip vėlai miegot, ir šiandien iš ryto labai keistas jausmas buvo - tarsi aplink mane vyksta viskas, o aš kaip filmą žiūriu, tai dar ir mokykloj taip buvo, tik į pabaigą pradėjo miglos sklaidytis.
Tada parėjau namo ir pažiūrėjau nerealiai gražų filmą, kuris vadinosi "Šventė gimtuosiuose namuose". Jis buvo tikrai nuostabus, nors ir nepasakyčiau, kad geras. Geri filmai nebūtinai gražūs, o man kaip tik reikėjo gražaus kažko. Beje, apie grožį, tame filme vaidino vienas iš mano mėgstamesnių aktorių, o kadangi mėgstamus aktorius aš renkuosi pagal grožį, tai... :)Paskui atėjau į savo kambarį, kuris labai skaniai kvepia ir šokau šokau šokau...
Kažkaip per gerai viskas:)
Vaida grįžta savaitgalį, savaitgalį einu į baletą ir neinu į dailę, bet nieko tokio, juk baletas... Kalėdos artėja smarkokai, o aš atkakliai veikiu niekus, nemiegu ir bėgioju be tikslo, bet labai linksma. Šiandien sąsiuvinyje radau kompozicijos dėstytojo žodžius, kuriuos užsirašiau. Čia apie mūsų darbus: "būna arba labai blogai, arba blogai, arba su Dideliais Trūkumais". Labai sąmojinga...
Noriu į Vilnių, dailės akademiją arba kur nors, kur šilta. Visko noriu, kažkoks hiperaktyvumas... O čia kur nuotraukos, tai iš dailės akademijos (Kaune). Fotkino GGB.



Man atrodo, kad šita sistema iškreipia spalvas, bet ne esmė. Esmė yra, kad TEN kietai.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą