2008 m. kovo 13 d., ketvirtadienis

Tutukas ir kutukas

Yra toks dėdulė menininkas. Ji žiauuuuuriai kietas. D.K. Vilniaus dailininkų sąjungos galerijoj atradau tris jo paveikslus. Pamačius pirmą dar žiūrėjau, kokia pavardė, o kai radau antrą ir trečią, jau nebereikėjo nė pavardės ieškot - iš karto supratau, kad ten jo darbai. Dieve, jis fantastiškas. Jis architektas, tapo grynai taip, kaip man idealiai gražu. Man patinka visi jo darbai.
Bet nerealiausias tai "Tutukas ir Kutukas". Niekur nepavyko man jo surasti, tai įdėsiu tokią versiją, kokią nupiešiau matematikos sąsiuvinio gale. Aišku, ji nepanaši ir šiaip ją suprantu tik aš, bet vis vien jis ne re a lus :)

Nepamirškit, kad aš noriu į dailės akademiją įstot ir kad man tuoj egzaminai, taip kad mano piešimo lygis savotiškas:) Įdedu dar dėdulės G.K. nuotrauką.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą