2008 m. gruodžio 4 d., ketvirtadienis

Ate daugmaž protingi įrašai

Kadangi buvo baisiai gėda papasakot apie Tą Knygą ir Tą Filmą, bet nemiriau, tai išsiugdžiau imunitetą ir man dabar visiškai nusispjaut, kas skaito ir ką galvoja tie skaitantys.
Taigi galiu kvailiot.
Šiandien papasakosiu apie savo slaptas ir nelabai slaptas meiles.
Iš tikro tai neturėčiau jaustis nepatogiai, kai pilnas internetas mergaičių, svaigstančių, kaip jom vienas ar kitas aktorius patinka. Prieinama iki tokių frazių, kaip "o, prašau, vesk mane" ar ko nors dar labiau dramatiško.
Taip kad:
Nelabai slaptos meilės:
Nr 1: kas daugiau, jei ne Džonis Depas, komentarų nereikia:



Nr 2: Robert Downey Jr. Jis toks tipo blogietis, bet iš tikro tai ne:)



Nr 3: Milo Ventimiglia. Pamačiau per heroes'us ir labai jau patiko, nes labai jau kai ką priminė.



Tai dėl tų dviejų man negėda buvo.
dabar tie, dėl kurių gėda, arba slaptos meilės:
Nr 1: Robert Pattinson. Čia irgi komentarų nereikia, nes kai pirmą kartą pamačiau, tai sureagavau, kaip ir 90% moterų - užėmė kvapą ir kilo klausimas - kur iki šiol buvo mano akys??????????? Iš tikro tai kai pamatai Tokį, tai paskui visi kiti žmonės atrodo bjaurūs, bet nereikia būti pernelyg priekabiai - juk vyrams tas pats - kasdien iš ekranų super gražios aktorės žiūri. Juolab kai aš pati tokia neypatingai išvaizdi, neturėčiau teisti kitų žmonių, bet nu sori, žmonės, pasakyti, kad dabar klaikiai nesižaviu praeiviais būtų labai per švelnu...



Nr 2: Senas geras Bradas Pitas. Senas - gerai jį apibūdinantis žodis, bet nesvarbu. Jis man kažkuo primena Kaniavą kartais...



Išvados: aš tai pastebėjau du dalykus:
pirma - man oficialiai patinka juodi, o slapta šviesūs
antra - antakiai... mmmmm....

Šiaip pastebėjimai: taip, dabar vidurys nakties, kadangi aš dirbu pagal savo juokingą ritmą - biškį pamiegi, biškį padirbi, o dabar kaip tik atsibudau ir darau bet ką, kad tik atitraukčiau save nuo milijono darbų.

1 komentaras:

  1. jeeezau, sirdele;DD katik sudrebino nama mano juokas, beskaitant sita...;D!! taigi tikrai pritariu(del tu (ne)slaptu meiliu):D.geras skonis;DD

    AtsakytiPanaikinti