2007 m. rugsėjo 5 d., trečiadienis

anhepy

Kažkaip viskas nefainai - vietoj kažko prie arbatos skaitau biologijos vadovėlį.
Dar prieš tai šešias valandas vaikščiojau ir galvojau, kodėl man taip skauda kojas - pasirodo, į mano batelių kulnus prikalta vinių, kurie išėjo kiaurai ir prabadė man kojas. Labai nefainai. Dar pamačiau, kad akropolyje atidarė mano mėgstamiausią restoraną nuo Vokietijos laikų - Pizza Hut, bet šiandien į ją kažkaip nenuėjome, nes kažkas (Indraja) vietoj mokyklos pietų užsisakė picą. Labai nefainai.
O dar - kaip parėjau namo ir įsijungiau kompą pagalvojau, kad visgi dauguma mėgsta fotografuoti negražius žmones. Ir tai yra nefainai. Gal nelabai aiškiai pasakiau, tai patikslinsiu:
mano mėgstamas fotografas vokietis fotkina tokius žmones:

tokie žmonės yra gražu.
o tipo labai meniškas dizaineris, kuris man šiaip nepatinka, fotkina tokius žmones:

mane asmeniškai nuo tų mėlynai baltų moters kojų perto šiurpas ir iškart imu nagrinėti medicininiu požiūriu. Kadangi nelabai nusimanau medicinoje, tai vienintelis paaiškinimas - baisus narkotikų kiekis. Aišku, gal taip nėra, bet mano galva taip galvoja ir nieko negaliu padaryti.

Ir dar - mane kamuoja daug nuoskaudų kelioms mergaitėms ir nepaaiškinamas pyktis Jonui. Labai nefainai.
Beje, skaitant šitą mano pasisakymą reikia klausyti šitos dainos:
Queen - Death On T...

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą