2008 m. vasario 2 d., šeštadienis

Moliuskai yra mano draugai

Vakar vakarienei teko gaminti moliuskus. Midijas, man rodos. Nieko, aišku, per daug nereikėjo sudėtingai daryti bet kažkaip linksma labai buvo. Į sąrašą "ką darysiu, kai užaugsiu" įsirašiau midijų gaminimą :)
Bet ne apie moliuskus norėjau papasakoti. Tiesiog šiandien buvau Vilniuj ir pagalvojau, kad aš tiek pliurpiu pliurpiu apie savo Kauno dailę, bet ir Vilniuj yra fainai.
Ten, aišku, mes per daug nebendraujam su kitais. Tiesą pasakius, išvis nebendraujam, bet taip yra tik dar linksmiau, nes gali klausytis pokalbių nuotrupų, idealizuoti žmones ir kurti labai savitas jų gyvenimo istorijas.
Pirmiausia Vilniaus dailės yra Velnias. Velnias yra mano draugas arba bent aš taip galvoju. Visad taip nutinka, kad aš ir Velnias sėdim beveik visai šalia. Galvojau, po atostogų gal pasikeis kažkas, bet nea :) Šiandien atėjau, apsidairiau - žiūriu - Velnias sėdi. Laaaaabai fainai... Velnias atrodo kaip velnias, neplauna galvoskaip velnias, rūko kaip velnias ir jo rūbai neskalbti kaip velnio. FU.
Dar ten yra D., kuris man be galo patinka. Gal kvaila, bet iš išvaizdos jis primena M. Savaime suprantama, kad mane ir patraukė jo išvaizda, bet šiaip jis nerealaus gerietiško charakterio. Truputį užguitas, turi draugą V., kuris irgi užguitas ir jie laido tokius gerietiškus užguitų žmonių bajerius be jokių keiksmų ir panašiai. Ir dar - D. be proto gražiai paišo. Šiandien kai parodė savo namų darbus, tai net dėstytojas susižavėjo. Aišku, aš nieko apie jį iš tikro nežinau, bet vis vien be galo juo žaviuosi. Tik šiandien labai susinervavau, kai supratau, kad jį nukabino tokia labai daili mano pusseserę primenanti mergina. Bet jau taaaiiiip akivaizdžiai kabino... Kikeno visą laiką, trynėsi į jį, plaukais ir dar kai kuo mosikavo... Nu ir nukabino. Bet ką padarysi. Visad taip būna, kad pora iš priešybių - super duper plius užguitas.
O dar dailėje yra du kieti kaimietukai šviesiais plaukais ir nesugadintais veidais. Iš ryto jie valgo obuolius ir viskuo stebisi. Jie tokie fainuoliai...
Ir dar ten yra nenusakomo žavesio pilna kavinė, kur aš sėdėsiu, "kai užaugsiu".
Ir dar ten šiaip fainai.
Ir aš suvokiu visai, kad neįstosiu ten tikrai, kad ir kaip stengčiaus. Bet norisi. Nes D. tikrai įstos. O ta mosikuojanti - ryškiai kad ne. Che :)
Bet aš nesu nelaiminga mergaitė. Aš turiu katę, turiu GGB, turiu Rusiškai Įgarsintus Disnėjaus Multikus, turiu nerealiai kvepiančius vokiškus žurnalus ir šiaip kažkaip fainai.
Ai, ir dar šokam visai nemažai. Nu gerai, mažai :)
Bet "kai užaugsiu" , tai šoksiu.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą