2008 m. rugsėjo 11 d., ketvirtadienis

Highlights

Kitaip tariant, labai neturiu laiko.
Bet trumpai:
gyvenu Vilniuj, studijuoju architektūrą anglų kalba.
Mums nesveikai sunku mokytis.
Pas mane grupėj yra Jonas. Tik jis belgas ir angliškai kalba labai prastai, su ryškiu prancūzišku akcentu.
Pas mane grupėj yra daug turkų ir šiaip užsiniečių.
Dėstytojai belekaip faini.
Pro mano langą už dvidešimt metrų praskrido oro balionas (aš gyvenu antram aukšte).
Į paskaitas vaikštau pėsčiom ir savo smagumui mano kelias eina tik senamiesčiu, taigi rytais būna pilna žavių vokiečių.
Mėta gyvena gerai.
Visgi įsigijau kompą.
Ir dar kitą darinį įsigijau:

Kartais visai pasiilgstu Kauno, bet iš tikro tai nelabai. Va, piešimo pasiilgstu, nes čia tik kartą per savaitę turim, o kad savo malonumui piešt - laiko nėra.
Ikiuks, lekiu.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą