2008 m. rugsėjo 29 d., pirmadienis

Trūkt bum

Vakar naktį pabudau, nes užkilo temperatūra ir nebegalėjau užmigt.
Tada ėjau žiūrėt "Skazka skazok" - pasiyoutubinkit, jei nežinot, kas tai yra - ir kai buvau maloniai nustebinta, pastebėjusi, kad pagrindinis herojus yra vilkas (kažkodėl buvau visad įstikinusi, kad tai yra meška, tigras arba katinas), pagalvojau, kad tampu kažkokia sentimentali.
Kaip nevykėliška.
Tikiuosi čia ne nuo Vilniaus.
Tikriausiai ne, nes teoriškai nuo Vilniaus turėčiau tapt arba pikta ruse boba, arba pikta pasikėlusia višta su labai madingais drabužiais.
Kol kas panašu, kad artėju prie rusės - kadangi aplink visi šneka tik rusiškai, kuo buvau visai nustebinta senamiesčio poliklinikoj, kur prisirašiau pas gydytoją su žiauriai juokinga ilga ilga rusiška pavarde. Bet žodžiu, po tų trijų valandų sėdėjimo eilėj prie gydytojos kabineto ėjau į paskaitas. Ir gal dėl temperatūros, gal dėl senų gerų haliucinogeninių grybukų vaistuose buvo rimtų bėdų persimetant iš rusų į lietuvių kalbą ir atvirkščiai. Stoviu, žiūriu į žmogų, girdžiu žodžius,o absoliučiai nekertu, kas man sakoma. Beje, kai reikėjo persimest į anglų kalbą prasidėjus paskaitai, tokių bėdų nebuvo :)
Hmmmmm, ką tai galėtų reikšti...?

O mano iPode visi (absoliučiai visi) futuramos epizodai:) Ruošiuosi technikos filosofijos paskaitoms...

Ai, tiesa, tpoliklinikoj dar mačiau jauną gražų gydytoją. Ėjo, o iš paskos ko ne bėgte bėgo seselės, nes jis buvo toks... tikrai Hot:) O gydytojos nutaisė labai juokingai saldžius balsus, kai su juo šnekėjo ir šiaip man buvo linksma. Aha, dabar jam gerai, bet vėliau jos suvalgys jį gyvą. Nes moterų medicinoj dauguma, o vyrai baltais chalatais... mmmm...
O gal ir nesuvalgys, nes vėliau jis bus senas ir negražus.
Fjūūūūch, tada viskas normaliai.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą