2008 m. spalio 1 d., trečiadienis

Vėl kažkaip man sekasi

The Morning - The Moody Blues
Va taip. Čia nusižiūrėjau dainą nuo grupioko. Labai kieta.
O jeigu šiaip tai man tikrai kažkaip neblogai sekasi. Jau galima sakyt, kad pasveikau, galutinai apsipratau su paskaitom, nepersidirbu, bet ir nesibastau be darbo.
Vis dar džiūgauju pamačius/išgirdus vokiečius, kas teikia man tikrai daug smagumo, turint omenyje, kad aš juos sutinku kasdien po daug kartų.
Hm, kas dar - užsiprenumeravau Vilniaus Dieną, todėl nebesijaučiu tokia beviltiška atsilikėlė nuo pasaulio, nusipirkau Schöner Wohnen, todėl turiu ką skaityti, bet labiau uostyti - mmmm, vokiški spaustuvės dažai - absoliučiai fantastiškai nuostabiausias kvapas, jei kas manęs klaustų.
Gavau dar atvirukų ir rytoj iš ryto nereikia keltis, nes esu atleista nuo kūno kultūros. Iš tikro tai pagal popierius manęs nėra ir paskaitose... :)
Ir svarbiausia gavau stipendiją - 234Lt. Visai nemažai ir tikrai pralinksmina.
O visų svarbiausia - ogi ryt puikusis piešimas (mano mėgstamiausia paskaita su mėgstamiausiu dėstytoju)...

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą