2007 m. liepos 4 d., trečiadienis

Darbe



Ryspekas ir Egidijus.



Saulius nusisukęs, o Žygis labai linksmas.



Dirbtuvių sandėlio siena.



Nerealiai žiauriai fainas kurčnebylys Andrius su tokia veido išraiška, kaip visada. Jis panašus į mano katę.




Dovydas. Jis žemaičiuoja.



Saulius ir Giedrius prie kompo. Giedrius imtynininkas.



Jis arba ranka slepia firmos logotipą, arba griebiasi už širdies mane pamatęs.



Linas ir Ovidijus.



Mano pieštukinė.

Kai kurių pagauti tiesiog nepavyko, nes jie:
  • nebuvo darbe

  • serga (dirba vieną mėnesį, tada penkis būna ant biuletenio)

  • nenori (bijo) fotkintis

  • aš nenoriu jų fotkinti (bijau)

  • aš su jais nesusišneku
  • kurčnebylys krepšininkas kątik grįžo iš pasaulio pirmenybių, todėl nenoriu jam trukdyti:)

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą