2007 m. liepos 23 d., pirmadienis

Normalus fotoreportažas iš Vaidos palydėjimų



Vaida ir Rūta prie ežero, kuriame maudėsi mažamečiai ir vaidino, kad yra labai kieti tam, kad mus suviliotų. Arba ne.



Vaida perduoda Eglei prezidento naštą.



Kūrybinė užduotėlė - prijuostėlių dizainas.





Rugilės prijuostė, bet tai ir taip aišku.



Mūsų maisto dėžė, iš kurios jau išimtos mėsos, mišrainės, sultys ir tortas.



Šeimininkutė Rūta ir smulkinami česnakai.



Šeimininkutė Eglė paparacina.



Spagečių padažas pagal Vaidos specreceptą.



Šeimininkutė aš. Fotografavo Eglė.

Žaidžiam žiauriai gerą žaidimą "Kas aš?".

Rūta, žaidimo įranga ir užkandžiai.

Užkandžiai specialiai Rugilei:)

Atokvėpis kai buvo pastebėta, kad atėjo naktis.


Rugilė netyčia pučia į tortą. Po ugnies pliūpsnių prasikrapštėmė akis ir išėjome Vaidos sveikinti. Tada lygiai vidurnaktį kažkas paleido fejerverkus. Iš tiesų tai mes juos užsakėme, bet per daug nesigiriame.

Rūta ir jos dovana.
Rugilė ir jos dovana.

Eglė ir jos dovana.

Aš ir mano dovana.

Vaida ir dovanų priėmimo šypsena.
Naktis. Man rodos, niekas nesitikėjo, kad imsiu naktį paparacinti.

Dabar jau tikėjosi, todėl nutarė pasigražinti:)

Rugilė ir pusrytinis torto gabaliukas.

Aš ir pusrytinis arbūzas.



Julija, kurios nebuvo, bet iš tiesų tai buvo. (užrašas ant laiptinės)

Ant Birštono kalno. Eglė fotkina.

Eglė su Rūta eina.

Va, dar ir tos nuostabios kojinės, kurias Eglė numezgė. Ji turėtų gauti kokį nors prizą už tai, nes... Oho..

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą