2008 m. gegužės 6 d., antradienis

Iš peržiūrų


Man baisiai patinka šita nuotrauka, nes mano akys tokio pat mėlynumo kaip ir mėlyna moteris.


Taip, čia dailės akademija, o ne koks apleista bomžų gyvenvietė. Stokite, vaikai, į akademiją.


Mes toliau vaidinam bomžes. Iš tikro tai aš bandau išspardyt šiukšles :)


Žvengiam.


O čia tas pats kranelis iš niekur, kur rudenį dėjau nuotrauką. O gal ir kitas, nes ten jų daug ir visi veikia. Žavu, kiek daug džiaugsmo vaikam gali suteikti toks niekas:)


Peržiūros jau buvo senokai, bet tik šiandien gavau iš Sm.N. nuotraukas. Tai nutariau šiandien sudėti tas, kuriose esu aš. Vėliau, jei turėsiu laiko ir noro, sumesiu bent dalį darbų. Tokių nesveikų yra... Atrodo, kad tie žmonės akli ir sugipsuotu kūnu piešė. Aišku, yra ir nerealiai gerų, bet jų mažiau:)
Man baisiai patinka ta nuotrauka, kur mano akys tokio pat mėlynumo kaip ir mėlyna moteris.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą