2008 m. gegužės 6 d., antradienis

[ne]moksliukizacija

Uoj, aš ne mokykloj.
Bet nieko tokio, sprendžiau matkę jau nežinia kiek laiko ir atsibodo. Bet jau tikrai esu kažkaip atsilikus gal moksluose, o egzaminai ant nosies. Tai reikia kažkaip susigriebt:)
Atrodo, buvo ilgas ilgas savaitgalis - penkios dienos, galėjau mokytis nuo ryto iki vakaro. Kurgi ne...
Vieną dieną dirbau statybose, kitą dieną nuo ryto iki vakaro kasiau sode žemę, kitą dieną į tą žemę kišau augalus, o dar kitą dieną vėl dirbau statybose. Be to, važinėjau kaip kokia vandalė be teisių, bet Šalčininkuose niekada nebuvo policijos, tai gal nieko tokio...
Žodžiu, jei būčiau vaikinas, tai savaitgalis absoliučiai normalus, bet aš, laimei, mergaitė, tai kažkaip netinka čia viskas. Nepasimokiau, pavargau, užsitryniau ant delnų pūsles ir juokingai įdegiau - ant kojų brūkšt šortai, brūkšt guminai batai. Ant rankų brūkšt pirštinės ir brūkšt rankovės.
Bet nesijaučiu labai suvargusi. Mokytis man niekad nepatiko, tai tik truputį sąžinė pagraužia.
Be to, šiuo metu gyvenu pasinėrusi į popsą. Dar seniau, po anglų įskaitos su klasiokėm nuėjom į kavos klubą ir grojo kažkokią dainą, kuri man baisiai patiko, tai susipratau pasiklausti ir sužinojau, kad ten buvo mikos daina. Bet kad atsisiųsčiau kompaktą man prireikė dar gana daug laiko. Ir turiu pripažinti, kad tai yra antras kompaktas, kurio man absoliučiai visos dainos patinka. Pirmas, aišku, killers'ų :)Žodžiu, klausau dabar popso nuo ryto iki vakaro ir esu labai laiminga, nes ten tokia džiaugsmo muzika. Vaikiška gal kažkiek net, bet nuo to tik geriau. Iš tikro turbūt neįmanoma labiau pataikyti į man patinkantį muzikos stilių, nei Mika. Net albumo viršelis gražus.
ok, dabar tai tikrai einu matkės spręst. Reikia kažkaip savarankiškai išmokt progresijas. Hmmmm....
P.S. vėl sapnavau, kad ištekėjau už savo vyro. Tai jau pradeda darytis įtartina...

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą