2008 m. gegužės 13 d., antradienis

Savianalizė

Arba aš darausi neišranki, arba tikrai paprasta mane nukabinti. Tereikia tik geros mašinos ir seksualiai atrodyti už vairo.
Čia nelabai gerai:)
Ir šiaip - kažkaip keistai dirba mano protas pastaruoju metu. Kažkoks hiperaktyvumas galvoje. Puikus pavyzdys yra greitkelis sudaug daug greit lekiančių mašinų. Kai stovi šalia, matai, kad jos važiuoja, bet va numerį įžiūrėti sunku - per greit lekia. Tai va ir galvoje tas pats - žybt žybt mintys, lekia lekia, o nieko nepagaunu. Tai man tikrai nepadėjo per matematikos bandomąjį šiandien :)
Bet nesijaučiu nelaiminga. Dabar pavasaris, greit eisim vakarais piešt į senamiestį ir visi praeiviai galės pasidžiaugti/pasibaisėti mūsų šedevriniais piešiniais.
Gal dėl pervargimo mano nuotaika pastaruoju metu būna arba gera, arba žiauriai gera. Bet čia juk gerai, tiesa?
O mano mėgstamasis fotografas, kurio gyvenimą slapta seku, matyt irgi visai pačiuožė, bet daro labai linksmas nuotraukas:

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą