2008 m. birželio 24 d., antradienis

Ieškau lazdynų pelėdos

Tataigi tautiečiai, pasineriu į egzaminų maratoną. Ne į tą niekam tikusį, lengvą ir šiaip nesvarbų, bet į mano visų metų darbo atpildą. Laukia VGTU ir VDA egzai (į KTU jau įstojau).
Jau dabar bijau, bet kadangi į Vilnių važinėsiu iš Šalčininkų rytais - iš Kauno reikėtų kvailai anksti keltis - na, Šalčininkuose kažkaip ramiau viskas, tikiuosi, kad iki egzo pradžios truputį bus ramiau galvoj.
O dar -
Mano dailiokai draugai dauguma surašė pirmu pageidavimu VDA, bet Kauno fakultetą, o ten nesveikai lengva įstot. Kitaip tariant, jie ten tikrai įstos ir aš liksiu viena VGTU arba VDA. (Aišku, arba KTU, bet tokio varianto net nesvarstau:) )
Labai gaila, kad dailė baigės, bet ta proga dar viena nuotrauka - čia mūsų dėstytojas ateina mūsų darbų tikrint, kai piešiam jezuitų kieme. Ne aš fotkinau ir ne aš sugalvojau "ieškau lazdynų pelėdos", bet vis tiek viskas nerealu.
Ir dailę baigti buvo kokį milijoną milijonų kartų liūdniau negu mokyklą. Nuoširdžiai.
Dabar fjūūūūch aaatsikvepiam ir einam morališkai ruoštis egzam. Ate.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą