2008 m. liepos 2 d., trečiadienis

Egzai #2, #3, #4 ir taip toliau...

Taigi moksliukiška mano blogo dalis sėkmingai tęsiasi toliau.
Sužinojau ir kitų valstybinių rezultatus - lietuvių 96, anglų - 98 (reikia pridurti, kad anglų pamokų totaliai nelankiau ir šiaip b lygiu mokiaus, nes galvojau, kad nelaikysiu egzo).
Taigi. Su Super Duper Moksliukiškais svao rezultatais nuėjau laikyt VGTU egzų į architektūrą. Visų pirma, tai šiemet stoja rekordiškai daug žmonių, tai čia jau problemėlė, nes bus daug gerų stojamųjų pažymių. Bet balą sudaro ne vien tik piešimas, o dar ir egzaminų rezultatai truputį prideda. Bet antra problemėlė - šiemet buvo kvailai lengvi egzaminai, todėl ir gerų rezultaų turi būti smarkiai daugiau... Bet aš juk irgi ne paskutinė netikėlė. Iš testų gavau nesakysiu kiek, bet truputį daugiau nei 25 ir truputį mažiau nei 30. Kitaip sakant, nežiauriai gerai, bet ir tikrai neprastai. Taigi konkursinio balo skaičiuoklėje pasiskaičiavau, kad mano balas maždaug dviem su trupučiu balo lenkia pernai metų žemiausiąjį. Taigi net jeigu pereinamasis balas ir kils šiemet, jis tikrai nepakils tiek daug, kad aš nepraeičiau. Taigi padariau išvadą, kad ir į VGTU įstojau. Tai buvo sekmadienį vakare. O pirmadienio rytą būtų laukę smagieji VDA egzai. Bet po daugelio sudėtingų smegeningų dalykų savo galvoje ėmiau ir nutariau, kad tiesiog neisiu į VDA egzus. Nes prisiminiau, kodėl aš aplamai užsimaniau į menus - ogi todėl, kad mane mokslas mokslas vien tik mokslas užkniso. O jeigu VDA bus menas menas menas ir vien tik menas, tada vėl užsimanysiu mokslo. Taigi nutariau ramia galva imti taikų mokslo ir meno derinį vgtu, juolab kad ten gra-ūs berniukai kaimietukai:) Jeigu atsibos ir mokslas, ir menas (o man žiauriai greitai viskas atsibosta, tai eisiu dirbt kokia aukle į Vokietiją :))
Beje, Kaunan parsiradau tik prieš kokią valandą, o iki tol gyvenau pas senelius žolėje po medžiu su knyga apie archeologiją, kuri man niekad nenusibosta ir niekad nesibaigia - kiek skaitau, tiek galo nėr:)
Tai gulėdama po tuo medžiu ir pagalvojau, kad tikrai būtų labai juokinga, jei tada, kai po kokių trijų savaičių bus kvietimai studijuoti, aš įstočiau tik į KTU.
Bet aš rami.
Manau, kad įstojau.
Taigi, Kate, pakuok savo turtelį - rudenį gyvensim Vilniuj:)

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą