2009 m. sausio 22 d., ketvirtadienis

Blogai

Stebiu:
Architektūra - dizainas
Šitas tai skaitosi kiečiausias pasaulyje architektūros blogas, bet man labiau tas pirmas patinka
Mano neišsipildžiusią svajonę išpildžiusio žmogaus blogas
Aišku, Jono blogas. Galėtų ir kiti anglijoj rašyt. Be galo įdomu sužinot, kaip sekasi, nuotraukų pamatyt.
Šitą tai turbūt seniausiai iš visų skaitau - kokius du metus tai tikrai
Čia pusiau blogas, turėtų būt kasdieninis, bet koks yra, toks yra. Žvaigždės labai patiko ir seniau, bet turbūt absoliučiai įsigalėjo, kai turbūt dešimtoj klasėj reikėjo fizikai prezentaciją apie astronomiją daryt.
Lietuviškas linksmas ir labai moteriškas blogas
Baisi mano priklausomybė nuo Disnėjaus. Ir taip, čia (turbūt) ispaniškai
Ok, šitas tai ne blogas, bet atsinaujina blogo greičiu ir man baisiaiiii patinka architektūra - dizainas
Na ir dar vienas labai moteriškas blogas
Šitas tai apie keliones. Turbūt labiausiai patinka tai, koks pakrikęs ir kartais neveikiantis čia blogas. Bet vis tiek smagu paskaityt.
Dar, aišku, daugiau yra, bet nerašau dabar tų, kurie jau seniai neatnaujinami. Tai tiek.

4 komentarai:

  1. ,,....Mano neišsipildžiusią svajonę išpildžiusio žmogaus blogas".
    Skaiciau Tavo bloga ir radau šią eilutę. Paisžiūriu, o gi ten manasis blogas :) Labai nudžiugau, nes nesitikėjau. Galima paklausti kokia ta svajonė?
    Animatorius Meinardas

    AtsakytiPanaikinti
  2. Animaciją studijuoti :) Na, kol kas ir architektūra pakankamai arti meno...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Svarbu kas esi širdy ir kuo tiki :)

    AtsakytiPanaikinti