2008 m. balandžio 28 d., pirmadienis

Moksliukizacija ir kiti mano džiaugsmai

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Opapa, man tiek daug džiaugsmo šitom dienom...
Visų pirma, tai jau pavasaris, jau šilta ir galima lauke valgyt šašlykus. (Labai proziškas džiaugsmas).
Antra, tai savaitgalį laikiau klaikiai žiauriai sekinančius stojamuosius į ktu architektūrą. Ir man pavyko:) Gavau daugiau nei man reikėjo, kad įstočiau, tai dabar vieta garantuota. Na, kitiem gal būtų ne garantuota, nes dar nėra valstybinių juk, bet aš paskaičiavau, kad įstoju, net jei iš matkės valstybinio gaunu 70%. O aš, kadangi esu moksliukė, turėčiau gauti daugiau. Žinoma, ktu nėra faina vieta ir jei aš ten mokyčiaus, arba po metų perstočiau, arba važiuočiau į mainus. Kitaip tariant, tai man tik toks saugiklis - jei neįstoju į VGTU arba į VDA, tai bent ktu pasimokysiu. Bet iš tikro tai labai tikiuosi, kad kitur įstosiu. Norstiek gerai, bent jau nereikės dirbt metus. Na, nes jei niekur būčiau neįstojus, tektų dirbt. Žodžiu, labai daug ramiau man dėl savo ateities pasidarė.
Ir trečias džiaugsmas. Sužinojau, kad kai kurie žmonės man tieeeek daug meluoja, kad net juokas ima. Aišku, normalūs žmonės nusimintų, sužinoję, kad jiem kažkas skiedžia visokias fantazijas, bet čia visai kitoks atvejis. Tie žmonės sako, kad yra už mane geresni. Ir mane truputį nervas ima - kaip čia aš blogesnė. O pasirodo, kad jie visi man absoliučiai nelygis. O aš iš tikro nereali ir jie man pavydi. Vaje, kaip smagu.
O zoologijos sode buvo dėdulė Gustavas.
Taip, aš labai suaugus :)

O visur toks pasiutęs pavasaris, o man kiti dailės egzai tik birželio pabaigoj. Dabar Laisvė.
Ai, dar - pas mus gyvena maža balta pelė, kurios žiauriai bijo didelė mano katė.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą