2009 m. balandžio 29 d., trečiadienis

ramumai

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Fantastinis šiandien vakaras.

Sėdžiu dabar balkone su kompu, nes turiu dar vieną kvailo turinio vertimą pribaigt iki ryt ryto, o kambary būt labai jau nesąmonė, kai šitaip kvepia oras. Čia vienas iš tų baisiai retų atvejų, kai kvapas man primena Floridą. Ten taip tobula buvo...
Tai dabar krūvą tulpių ir narcizų, kuri paprastai būna balkone, paslėpiau spinton, kad liktų tik oro kvapas. Oooch, nerealu, klestime čia mudvi su kate (šviečiantis ekranas tamsoje pritraukia gausybę vabaliukų, kurie sėkmingai suėdami).
Nemoku gerai pasakyti, nes žodžiai ir aš - ne draugai:)
Bet dabar visuotinis gėris ir grožis, žmonės. Gėris ir grožis.



Turiu tokią nuojautą, kad greitai teks baigt šitą vakarojimą balkone, nes jau pradeda girti tipiniai mano žavaus rajono atstovai, kurie tikriausiai neliks sužavėti Joanna Newsom, nes nors man tai yra ramybės sinonimas, devynių iš dešimties mano pažįstamų žmonių nuomone, ji gali būti apibūdinama senu geru "kas užmynė katę?".

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą