2009 m. gegužės 26 d., antradienis

Kažkokia visiška vasara užgriuvo ir prispaudė miegui. Lauke dabar nesuvokiamai karšta, o "dabar" reiškia pusę devynių vakaro, tai net keista. Ėjau čiobrelių gėrimo pirkti ir praėjau pro tujas. Todėl viskas man kvepia tuo nuo karščio išdegusių tujų kvapu, tujos kvepia krymu, krymas kvepia mano sena ruda gėlėta suknele, o galvoj visiškai tuščia.
Namie švilpia vėjai, vėlgi, "švilpia", tai švilpia tiesiogine žodžio prasme, nes katė jau iškraustyta į Kauną ir nereikia bijot, kad iškris pro langą, todėl visi langai durys balkonai atdari. Pati irgi savo lobius susirinkus savaitgalį kraustaus pas tėvus, tik įdomu, kur kulmaną padėsim. Nes jis net išardytas tik į krovininę mašiną telpa, bet to sveria nežmoniškai daug.
Pati vargstu su vertimais. Sakiau, kad neimsiu daugiau apie atominę fiziką, bet pinigai yra pinigai. Ir kadangi gerokai daugiau gaunu už tokį sudėtingą tekstą, tai vėl šiandien gavau. Tai ir keliavau čiobrelinio gėrimo pirkti tam, kad sugebėčiau neužmigti. Nes kai toks tingiai karštas metas, net ir dieną sunku nemiegot, o va čia nakčiai darbas ir dar proto įdėt reikia.
O šiaip vėl gėris, taika ir grožis. Patinka man vienai gyvent, tikrai baisiai sunku ir nesinori vasarai pas tėvus važiuot. O ką ir kalbėt apie bendrabutį anglijoj rudenį...

Šita daina pas mane jau sukasi nežinia kelintą kartą, atradau aname filmuke, kai tas gražus baltarusas dainavo, o paskiau parsisiunčiau ir orginalią versiją. Nežinau ir nenoriu žinot, kaip atrodo dainininkas ar kai skamba jo kitos dainos, nes šita man patinka ir nenoriu susigadint nuomonės. Baisiai tinka tokiam tingumo metui, todėl itunes pas mane beveik nuolat atidarytos. Nes last.fm pasakė mokėk už mane, o šaunusis Jono spotify sakė che che, tik keturiolika dienų manęs gali klausyti, o tos keturiolika irgi praėjo. Tai belieka itunes:)
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

7 komentarai:

  1. Prisijungiau prie tavo Spotify iš UK, tai turėtų jis pradėt galvot, kad grįžai į UK ir vėl išvažiavai ir vėl duot klausyt :)

    O galima ir man gaut vertimų? Nes pritariu, kad pinigai yra pinigai

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū labai, veikia spotify:)

    O dėl vertimų, tai aišku, kad galima. Aš dirbu firmoj, ta prasme, ne tai, kad privačius vertimus gaunu. Dirbu e-vertimai.com. Ten jų puslapy yra kontaktai ir visa kita, gali jiems parašyti. Duoda iš pradžių bandomąjį, ir jei geras tas bandomasis, tai priima. Yra ir daugiau firmų, kur vertėjas ir darbdavys internetu bendrauja, patariu susivest į google e-vertimai ir visiems pasisiūlyt.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Eik tu sau, Austeja! James Mraz yra nerealus. Ir, zinok, gali paziuret ir kaip atrodo - labai nenusivilsi. :) Ir butinai kitu dainu paklausyk. As ant jo pasinesus jau beveik 5 menesius. Super super super jis. Tobulas atlikejas beveik :)

    Egle :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ot vista as. Ne James o Jason. Net geda dabar, kaip parasiau :P

    AtsakytiPanaikinti
  5. Pfff, nieko, aš net nepastebėjau:)
    Pažiūrėjau, kaip jis atrodo, tai neypatingai gražus, bet bent jau akių neišdegiau.
    Tik youtbe vienam filmuke gražiai atrodo:
    http://www.youtube.com/watch?v=LYhrYHmUPn0

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ir jo labai graži taisyklinga nosis.

    AtsakytiPanaikinti