2009 m. gegužės 28 d., ketvirtadienis

Ochochochocho

Atsikėliau šiandien ketvirtą rytą, nes mama važiavo į oro uostą, o aš turėjau lagaminą jos į mašiną nunešt. Tai po to nei miegot vėl, nei dirbt pradėt.
Todėl ėmiau ir pažiūrėjau tris filmus. Jau seniai norėjau filmų pažiūrėt, tik kad su laiku sunkiai sekėsi. Pirmas ir antras tai labai labai nauji rusiški fantastiniai gyvenama sala ir gyvenama sala du, berods taip vadinasi. Cha cha, visi žvengiam. O man visai nieko, nes rusiškų naujų filmų nelabai esu mačius. Gražiai pas juos viskas padaryta, gali laisvai su visais tais holivudiniais varžytis. Išradingai, pinigų pakanka, pagrindinio aktoriaus gražūs antakiai, o ir kalba man labai prie širdies. Tai pakankamai kvailas fantasninis siužetas ir per daug realistiškos muštynių scenos, kai jie ten kraujais apsilieję tikrai pernelyg tikroviškai, visai suėjo. O va niekada nebūčiau pagalvojus. Matyt didžiausias pliusas buvo rusų kalba. Ir nors kirilica man labai bado akis ir niekada gyvenime dar nesu perskaičius rusiško žodžio, prieš tai nepagalvojus - oi, kokios raidės - kai šneka rusiškai visai kitas reikalas. Pavyzdžiui, sudužo berniukui kosminis laivas ir sako ji "ot zanuda". Tiesiog širdį paglosto:)
O antras tai neeesveikai fainas Coraline. Svaigau jau dėl jo trailerio. Neprisiruošiau nueit į kiną, kai rodė, o torrentuose irgi pakankamai neseniai atsirado. Ten toks tooobulas džiazuojantis siaubiakas. Man labai labai labai patiko. Labai vizualiai gražus. Labai spalvotas. Labai Burtono stiliaus filmas, labiausiai primena turbūt Edvardą žirkliarankį. Muzika irgi oooch, parsisiunčiau iškart garso takelį, tai šiandien visą dieną atominę fiziką verčiant sukosi.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą