2009 m. rugpjūčio 18 d., antradienis

Naktinėjimai

Kokį siaubingai niekinantį žvilgsnį man kątik metė katė, kai šviesą įjungiau...
Prieš tai tamsoj jau trečią vakarą iš eilės žiūrėjau Pride and prejudice - niekada nenusibosta man tas filmas. Viskas jame kažkaip savo vietoj. O į pride and prejudice temą - gavau iš Indrajos pagaliau dovaną gimtadienio

sori už susiliejimą vaizdo - kątik nufotografavau. Man labai patinka:) Apskritai man patinka tokie daiktai.

O savaitgalį buvau su V. ir E., beje, irgi gavau dovaną (jėėėj:)), ir ėjom į zoologijos muziejų. Dideliausi mano komplimentai muziejui. Taip, ten truputį sovietmečiu atsiduoda, reikia remonto ir visa kita, bet ei nu, bilietas juk tik tris litus kainuoja, iš ko jie remontuosis. O parodyt tikrai turi ką - mačiau ir žymiai prašmatnesnių garsių muziejų, kurie turėjo smarkiai mažiau visokių nužudytų padarų. Ir lankytojų pakankamai. Iš kasininkės geros nuotaikos ir paslaugumo buvo susidaręs įspūdis, kad būsim vienintelės lankytojos, bet visiškai nieko panašaus. Žmonių tikrai pakako. Tada reikia sakyt, kad personalas draugiškas. Kitaip tariant, šimtą metų nebuvus tam muziejui buvo tiiikrai labai fainai. Ir pigu:) Eikit, žmonės, į muziejus. Aišku, gal ne pats gudriausias laiko leidimas gražiai šiltai vasaros dienai, bet man tos šiltos vasaros dienos labai nepatinka. Po to mūsų pasibuvimo gavau turbūt vėl šilumos smūgį.

Bet šiaip esu pilnai viskuo patenkinta, buvau šiandien pas gydytoją, tai ėmiau ir netyčia nukabinau jį:) Tiesiog gera nuotaika buvo, o gydytojas jaunas ir visai nieko, bet aš tikrai nespecialiai. Niekada gyvenime neteko ko nors tikslingai kabinti (koks visgi kvailas žodis), tai matyt, jeigu stengčiausi tikslingai, nieko nesigautų:)

Sekasi sekasi sekasi.
O - dar vakar buvo geriausia True Blood serija EVER...

3 komentarai:

  1. nu va žiūrėk
    taip ir vyrą susirasi :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nee, nesusirasiu, aš nekieta - kai jis paprašė mano numerio, suvaidinau, kad neišgirdau, atsistojau, pasakiau viso gero ir išėjau...
    Drąsos trūkumas:)

    AtsakytiPanaikinti