2009 m. rugpjūčio 4 d., antradienis

Rūžava

Šiandien mano gimtadienis ir gavau dovanų rūūūūžavą fotiką, rūžavų gėlių ir rūžavą atvirutę rūžavam įpakavime:) Esu didžiai patenkinta, va mano fotikas

Nuoširdžiai myliu canon fotikus ir canon printerius - jie kažkaip kitaip (gerąja prasme kitaip) spalvas mato:
čia jau su nauju rūžavu mudvi su kate virtuvėj ant stalo:



O šiaip tai nuo ryto sėdėjau darbe su Ž, apie kurį jau seniau kažkurią vasarą buvau rašius ir net nuotrauką dėjus - jis firmoje žinomas kaip "fotomodelis", atrodo kaip italas, tiesą pasakius, gana grėsmingas, bet iš tikrųjų yra išgrynintas gėris. Toks tobulai taikus ramus geras draugiškas žmogus, nuoširdžiai sakau, gyvenime geresnio žmogaus nesu sutikus. O kaip sumąsčiau rašydama Vaidai sms'ą, Ž yra geras kaip koks gyvūnėlis, bet ne kaip katė, kuri eina ir trinasi gerindamasi, bet kaip koks zuikutis, kuris tupi toks visas pūkuotas, nieko nedaro, bet vis tiek yra tobulai geras.
Nors Ž iš išvaizdos tikrai nepanašus į zuikutį, jau į kokį maniaką labiau ir kai mes kartu ėjom valgyt, tokios seselės mane labai užjaučiamais žvilgsniais varstė...:)

O čia dar papildymas įdomumo dėlei - anose nuotraukose nuotraukose mano akys atrodo kažkokios pilkos, o va šitoj baisiai mėlynos. Labai vykusi iliustracija, ką iš spalvos padaro šiltas refleksas, o ką šiltas fonas.


Ir dar. Taip taip, labai jau juokingos pozos ir veido išraiškos, bet pabandykite, žmonės, patys save fotografuoti ir dar katę medžioti.

3 komentarai: