2009 m. rugpjūčio 12 d., trečiadienis

Rūkutis

Ne ne, ponia kate, neskleisite savo gražiosios uodegos dėl niekam tikusio padaro, kuris jums po kojomis meta savo žaislus, o tik išdidžiai tupėsite ir niekinamu žvilgsniu stebėsite šeimininkę, bandančią iš to padaro nasrų išplėšti savo batus.

O kitaip tariant mes turime šunį. Išrinkau veislyną aš, šunį irgi aš ir ant kelių tris valandas vežiausi irgi aš. Gana keista, žinant, kad aš kačių žmogus. Bet jau nuo šeštadienio vakaro pas mus gyvena labradorų retriveris Rūkas, nors, beje, jo popieriuose parašyta "BREDAS ŠUO RŪKE", bet visų veislinių šunų durni vardai.

O gyvenu kaip mama su dviem vaikais, namu ir statybininkais savo priežiūroje. Nes tėtis ir Indraja skautuose, mama darbe, bet šiandien irgi išvažiuoja į skautus, o man lieka šuo, kuris visais aspektais elgiasi kaip kūdikis, katė, gigantiškasis mūsų namas, kurio grindys po murzino šuns pabėgiojimo varo mane į neviltį ir dar statybininkai. Lieka stebėtinai mažai laiko, kol su visais šitais susitvarkai, nes be visko aš dabar dar pradirbu tą juodąjį darbą, mokydama šunį "Fu", "ateik čia" ir "nešik name", beje, paskutinis sunkiausias...
O šuo dar kriuksi, inkščia, kartais loja, o suvalgęs ką nors sauso baisiai žagsi.

O dar ir perseidai dabar, o naktį po baisiai ilgo laiko, kai esant giedram dangui man trukdydavo miegot mėnulio šviesa, dabar kaip specialiai lijo. Itin linksma buvo valyt grindis, kai šuo pasilinksmino. Labradoras gi vandens šuo, tai lietus jam beveik aukščiausias laimės laipsnis.
Nors pagal teisybę tai perseidų reiktų važiuot į Latviją, palygint su tuo, kas ten, Lietuvoj visiškas šnipštas tesimato.

Va čia mūsų Rūkas.





Neturiu supratimo, kodėl, bet dabar klausau РУССКОЕ РАДИО. Man atrodo, reikia poilsio truputį.

4 komentarai:

  1. Man gražus todėl, kad mažas, o kai užaugs, tai taip nebesakysiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai bent tiek gerai, kad dabar dar gražus:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. suva esti nuostabus, o tavoji kate,zinia, jaunumej daug kvailiau elgesi. taip kad prasau nenusipezeti. chochocho.


    sesuo.

    AtsakytiPanaikinti