2009 m. rugpjūčio 31 d., pirmadienis

šakarmakar paskutinė vasaros diena

Čia prieš porą trejetą dienų užmačiau "paskutinę atotogų dieną", bet patingėjau žiūrėt, visgi ne kartą ir ne du mačiau, tiesiog maloniai nustebino, kad dar rodo televizijos tuos senus filmus.
Todėl dabar džiaugiuosi šiltu dar vasarišku oru, nes kiek žiūriu Mančesterio orus, tai visą laiką maždaug plius dvylika ir lija. Na, bent jau drabužių mažiau dėtis reikės - visi šviesūs arba vasariški atkrenta.
Lieka tik dvi savaitės iki mano didžiosios kelionės į UK, pastebiu, kad susikaupė tokių mažų dalykų, kuriuos reikia padaryt, o aš vis atidėliojau, galvodama "ai, dar toli ta anglija". Bet šiaip tai truputį neramu ir įdomu, kad bus, nes gana kreivai žiūriu į visą tą šalį. Nenoriu važiuot, aišku, kad nenoriu, bet jau iš nemalonios savo patirties žinau, kad turbūt niekur nebus blogiau, nei lietuviškuose universitetuose.

O šiandien Emanuelis asmeniškai pakvietė mane į savo parodos atsidarymą. Taaaiiip kietai - taip aš jį mėgstu, taip gerai jis mane išmokė tapyt ir taaaaiiiip smagu, kad vis dar mane prisimena - juk tada dar priešgimnazijiniai laikai buvo.

O dar - šunį laikyti yra košmaras. Nesvarbu, kiek valai, namai visąlaik purvini. Nors mane turbut labiausiai erzina, kad jis smirda. Na, gal nesmirda, turi pats iš savęs tokį specifinį nemalonų kvapą. Viešpatie, kaip kitaip negu katė - katė tobulai kvepia niekuo, gal kartais truputį šiluma ir vieną kartą mano kvepalais.

Ačiū true blood, mano playlistus po kiekvienos serijos papildančiam fantastiška muzika:

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą