2007 m. rugpjūčio 17 d., penktadienis

---

Šiandien buvo labai keista diena.
Pradėkime nuo to, kad mano peršalimas įsisiautėjo ir pirmą valandą nakties aš pabudau su 40 laipsnių karščio. Manau, kad jau neverta sakyti, kad jaučiausi nekaip. Tada nusvirduliavau į virtuvę vaistukų pagerti, nes, laimei, man tokia temperatūra tik antrą kartą gyvenime. Pirmą kartą man buvo kokie dešimt metų ir tada tėvai kvietė greitąją. O dabar aš pasigydžiau pati - išgėriau visų vaistukų, kokius tik radau. Beje, man visur vaidenosi jau nebe psichodeliniai piešiniai, o mano bendradarbis. Labai savotiška.
Tada atėjo rytas. Mano temperatūra - 39,2. Bet aš kieta mergaitė, išėjau į darbą ir ramiai atidirbau visą ilgą dieną. Ir nieko nepridariau blogo - nei kokių klaidų, nei ko...
O šiandien darbe buvo Gerų Akių Kurčnebyliuko Andriaus gimtadienis:) Jis toooks fainuolis ir taiiiip primena mano katę... Mes su mama jam nupirkome labai gražią ir skaniai kvepiančią puokštę ir juokingą atviruką. Na, gal tik man jis buvo juokingas. O Andrius nupirko tortą ir šampano...
Bet čia dar rytas.
Dieną nutiko dar vienas dalykas - mano tėtis sudaužė savo naują mašiną. Na, ne jis sudaužė... O buvo taip: sustojo mano tėtis apsisukti, o kažkas kad kalė jam į užpakalį... Taip kalė, kad tėčio mašina nulėkė priekin ir trenkėsi į tą, kuri stovėjo ir taip pat norėjo apsisukti prieš jį. Laimė, kad tėčiui nieko nenutiko, tik užsistatė mėlynę ant kelio. Bet iš LABAI LABAI naujo gražaus automobilio nebeliko praktiškai nieko. Šlamštas.
O tada atėjo vakaras, mes baigėme darbus ir su bendradarbiais šventėme Andriaus gimtadienį klausydamiesi rusiško popso iš mano iPod'o. Andrius sakė, na, gal nesakė, nes jis nebylys, bet išreiškė, kad po to eis švesti į kurčiųjų barą. Pasirodo, toks yra. Geras, ane?
O tada mane kaip vargšę ligoniukę namo parvežė Žygis, kuris šiaip yra Labai Bauginantis, nes jis toks aukštas ir juodas. Bet šiandien jis atsivedė savo vaiką - tokią labai mažą rausvutę mergytę. Jai kokie trys metai. Todėl Žygis nebeatrodė toks Labai Bauginantis. Beje, iš jo atėmė teises, nes jis turi dvylika baudos taškų. Kai važiavom namo, supratau, kodėl:) Ir šiaip gal nelabai gerai važiuoti su žmogumi, kuris vairuoja nutrūktgalviškai ir be teisių, bet...ai... Aš turiu temperatūros, man galima:)

1 komentaras:

  1. Kokias 5 minutes galvojau, kaip duot velnių, bet vis tiek nesugalvojau nieko pikčiau, kaip 'A PRUOTA BIŠKE TURI?!'. Šiaip geriau kokią dieną pagulėk lovoj, nes ėjimas į darbą tikrai nepadės. Ryškiai pamiršai, kad po savaitės B2G :)

    AtsakytiPanaikinti