2007 m. rugpjūčio 30 d., ketvirtadienis

Niekam tik.



Mano gyvenimas pradeda mane erzinti. Jau keletui žmonių sakiau, kad kai neturiu laiko ne tik savo nesąmonėms, bet ir Būtiniems Privalomiems Rimtiems Darbams atlikti, puolu į neviltį.
Ir dabar būtent taip, nes piešiu maždaug tokius piešinius: (Čia iš mano eskizų blonknoto, todėl ir matosi tie vieliniai sudurstymai suvarstymai):
Be to:
Aš vairuoju šūdinai, bet man tai nerūpi. (o turėtų).
Aš miegu nesveikai mažai, bet nedarau išvadų. (o reikėtų).
Aš dirbu per daug, per sunkiai ir per ilgai. (bet kažkodėl darbe man vis dar linksma).
Mano bendradarbiai klijavo vakar kažką gimnazijoje, bet man nepasakė. (hrrr, nors iš kur jie galėjo žinoti? Aš tokiais faktais nesimėtau - negyvai užjuoktų).
Aš vis dar sergu. (manau, tai jau rimta problemėlė, nes aš įsivaizduoju, kad man viskas gerai).
Šiandien bėgdama į vairavimo kursus su savo koža sutikau Domą - klasioką. Buvo labai keista, nes buvau pamiršus, kad reikia į mokyklą ir labai nesmagu, nes visgi... koža...
Be to, man nuolat klaikiai skauda gerklę. Ai, jau sakiau, kad sergu. Ir dar - atsiverčia savo eskizus ir pamačia maždaug tokį vaizdą:

Taaaaaiiiiiip, o aš dar tikiuosi į dailės akademiją įstoti. Taaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiip...
Be to, kvailas skeneris darbe negali normaliai nuskenuoti dažų. Nes tada užlūžta visas firmos tinklas. O kai nuskenuoji NEnormaliai, gaunasi:


Aš piešiu gražiau, bet visgi čia yra paveikslo eskizas. Tokį tikrai nutapysiu, kai tik pabaigsiu Keletą Rimtų Arba Nelabai Paveikslų, kuriuos dabar tapau.
Nors gal ir ne, nes NETURIU LAIKO.
Arrrrgh.
Einu miegot ir klausyt visokių linksmų dainų apie išgertuves ir ne tik.
Man patinka rusų kalba.
P.S. šiandien lietuvos ryte buvo straipsnis - pokalbis su Burgiu. Burgis nuotraukoje atrodė labai kietai, o straipsnis beveik pačiuoj pradžioj ir ilgas. Buvo smagiai pasipūtėliškai malonu:)
P.P.S. man patinka mano katė. Labailabailabai.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą