2007 m. rugpjūčio 12 d., sekmadienis

Gimtadienis

Visada savo gimtadienius švenčiu su Julia ir Milana. Nieko neįsivaizduoju smagesnio ir trenktesnio. Tik nemėgstu, kad per gimtadienius ne aš paparacinu, bet kiti tyko manęs:)


Kartais fotografuoja su blykste:



Čia ant manęs, pakuojančios dovanas, beria konfeti. Smagu? Aha, bet kai reikėjo viską surinkti...



Mėta, Šalčininkuose žinoma kaip Katelis.



Aš su Indraja. Beje, ta geltona spalva - joks ne photoshop'as - čia šaunusis fotoaparatas pats taip moka:)



Indraja, Milana, aš ir Julia. Kai turėsiu laiko, padarysiu kolekciją tokių nuotraukų, nes iš kiekvieno mano gimtadienio yra...



O čia jau vakaras (naktis), kai tėvai ir seneliai nuėjo miegot, o mes likome kvailioti:)

Ai, beje, Indraja man padovanojo alaus...

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą