2007 m. rugpjūčio 3 d., penktadienis

Nida. Ir šiaip prie jūros



Šita nuotrauka viską pasako:) Šiaip tai Indraja bandė fotkinti mane ir Joną, bet neiškentė (tikriausiai) neįkišusi ir savo veido į nuotrauką, taigi gavosi labai savotiškas vaizdas.



Čiobriūkščiai.



Mama miega.



Šuo, kuris gyveno laive. Nuotrauka, aišku, klaiki, ir man šiaip nesiseka fotkinti, bet man labai įdomu, kaip bet kas kitas fotografuotų su toooookiu fotiku:



Jame nesireguliuoja NIEKAS ir visos spalvos atrodo kažkaip dirbtinai. Be to, kažkas negerai ir su mėlyna spalva, bet aš nemoku pataisyti net su photoshop'u. Et, reikėjo pas Leitaną mokytis...
Bet ne esmė, kaip nufotkinta, svarbu, kas nufotkinta. Čia dabar ne menas, bet mano atostogų aprašymas.



Indraja, Jonas ir Jono draugai gadina neJono daiktus.



Indraja gadina irklus ir kasa duobę. Paskui prisijungiau ir aš, o dar vėliau turėjome tą duobę užkasti.



Mama ir Indraja prie švyturio.



Man patinka tokie brūzgynai. Nors man ir šiaip daug kas patinka, bet čia, manau, gyvena Tapyrai - Barsukai ir Usūriniai Šunys.



Velnias ir labai išraiškingas jo veidas. Jei būčiau skulptorė, norėčiau mokėt tokius daryt.



Indraja.



Visai smagus apsilupinėjęs namukas Juodkrantėje. Klaikiai seniai nebuvau Juodkrantėje. Iš tiesų, aš tik du kartus esu buvusi kuršių nerijoje. Na, dabar jau tris:)



Niekad nežinojau, kad jūrų liūtai moka stovėti ant uodegos.



Mama.



Mama.



Skarabėjus, lietuviams plačiau žinomas šudvabalio vardu.



Mama.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą