2007 m. spalio 4 d., ketvirtadienis

Didelė Šudina Diena

Šiandien buvo šūdiniausia diena nuo pat rugsėjo pirmos.
Pradedant nuo ryto, kai buvo pamokos. Nekenčiu mokyklos. Taip nuoširdžiai nuoširdžiai. Kai užsivarčiau per abu šiandienos kontrolinius, supratau, kad man absoliučiai nebesvarbu, ar išvis kur nors įstosiu, ar eisiu kokia indų plovėja dirbti. Noriu greičiau baigt tą nesąmonę. Per vienuolika metų ir vieną mėnesį bet kas nusibostų. Iš tiesų tai nusibostų netinkamas žodis. Bet ko galima pradėti nekęsti.
Tada po kvailos mokyklos per kvailą lietų (sušiktas klimatas) ilgai ilgai ėjau namo. Tada norėdama sušilti nuėjau į labiausiai apleistą ir arčiausiai banroto esančią parduotuvę Kaune. Mane pašiurpino jos vidus ir pardavėjos storumas. Atrodė, kad ji tuoj sprogs.
Tada parėjau į kvailus namus, kuriuose velniškai šalta ir pamačiau, kad katė sulaužė vieną man labai patinkantį daiktą. Pataisyt galima, aišku, bet susinervinau žiauriai.
Tada ėjau į šlykštųjį vairavimą. vairavau lijant sušiktam lietui ir aišku klaikiai vairavau, kaip visada.
Tada nuėjau į ZARĄ, galvojau, nusipirksiu kokį rūbą nuotaikai pakelti, bet visoj ZAROJ, o paskui ir visam akropolyje neradau nei vieno daikto, kurį norėčiau nusipirkti.
Tada ėjau pas gydytoją. Per tas TRIS VALANDAS, kurias pralaukiau prie kabineto, kol pagaliau įėjau, bobutės mane užgraužė su pasakojimais apie savo ligas ir klausimais apie mano drabužių stilių.
Tada pagaliau įėjau pas gydytoją. Man rodos, jau rašiau apie tai, kaip iš manęs dideliais kiekiais siurbia kraują tyrimams. Tai šiandien sužinojau rezultatus. Maždaug taip: man yra organizmo išsekimas ir, kaip sakė gydytoja, jei taip ir toliau, tai kitą savaitę pradėsiu nuolat alpti. Buvo žiauriai nejuokinga. Bandžiau įsivaizduoti save alpstančią. Neįsivaizduoju. Žinau koks jausmas, kai tuoj tuoj apalpsi, bet laimei mano močiutė yra gydytoja. Jau seniai seniai sužinojau, ką reikia daryti, kai jauti, kad tuoj apalpsi. Todėl ir niekad neapalpau. Manau, kad tai nevykėliška.
Tai va, puiki mano diena.
Dar šiandien sugrįžta tėtis iš komandiruotės, (tipo verslo reikalai - jo jo, ten verslo gal kokia valanda, o likę trys dienos - sėdėjimas kalnų nameliuose, apsipirkinėjimas ir visokios nesąmonės. norėčiau tokio darbo), tai dar nežinia kada nueisiu miegot.
Ir dar man stogas žiauriai važiuoja.
Klausau Sigur Ros:
sigur ros - 02 - G...

Nors tokios muzikos aš niekad šiaip neklausau ir man ji nepatinka.
Pamišimas.

1 komentaras: