2007 m. spalio 3 d., trečiadienis

Vakar ir šiandien 2

Vakar važiavom namo mašina, kuri bet kada galėjo sprogti. Tai labai nejuokinga, bet man buvo linksma. Grojo muzika, kurios negirdėjau, bet ji buvo graži. Mergaitė, kurios ūgis kokie du metrai labai keistai atrodė prie nedidukų mūsų berniukų (nebūtų atrodžius, jei Jonas būtų buvęs, bet jis kažkur dingo). Žmonės varžėsi dėl sumuštinių ir kitokio maisto. Mano lapas atrodė kaip siurrealistinis voratinklis, o sapnavau, kad esu medinis arkliukas, laikantis dailės istorijos egzaminą ir dar kai ką sapnavau, bet nesakysiu.
O kaip Eglė sakė, tokie geri niekad nebūna laisvi.
Tikiu.
Matosi, jei rimtai. Geri dalykai ant kelio nesimėto, o jei ir mėtosi, būtinai ateina kokia nors ir susirenka. Ir paskui taip saugo, kad oi oi.
Bet nieko, maikutė su užrašu "Merga ne siena, pastumsiu" yra mano shopping list'o viršuje. Beveik.
Ooooo, akordeonas. Ir visi kiti muzikos instrumentai, genijus ir nerealumai.
Ir tas mano piešinys vakar.
Nepralenkiama.
O mokykla kvaila, kai atėjau, supratau, kad nereikėjo man ten eiti. Pirmas dvi pamokas man skaudėjo galvą, paskui valgėm neskaniai labai, o dar paskui man toliau skaudėjo galvą.
Ir rytoj trys pamokos, iš kurių dvi - kontroliniai. O nerealume tu mano gyvenimo.
Noriu į dailę.
Šiandien tapyba ir aš, pasinaudodama G.G.B. nebuvimu paaiškinsiu tam durnam gėjui, kuris jį akiplėšiškai kabina, kas čia viršesnis. Manau, aš autoritetingesnė. Aš už tą gėjų gal dešimt centimetrų aukštesnė, o visad iš viršaus šnekėdama jaučiuosi kietesnė.
Jeigu ką, užsilipsiu ant kėdės. Jeigu ir tai nepadės, turiu kraštutinumams skirtą būdą, kurio čia nerašysiu, nes jis, nors ir labai paprastas, yra gana piktas.
Džiaaaaaazas.
Einu galvot apie futbolą, gal teks klasės mergaičių komandoje žaist:)
Beprotiška, bet mūsų berniukai daunai.
The Cribs - Martel...

Dabar dar nutariau papildomai paredaguoti ir priėti tą trenktą indie roko dainą, kurios dabar klausau.

Supratau du dalykus:
1.Man patinka indie rokas, nes smagu, kai neypač išlavintu balsu kas nors staugia į ausį (indie reikia klausyti LABAI garsiai)visokias nesąmones. Jaučiuosi jauna:)
2.Su ta mašina vakar mes tikrai galėjom susprogti. Tataigi - šiandien manęs laisvai galėjo nebebūti, o G.G.B. šeimyna ir draugė irgi nebūtų jo sulaukę. Klaiku.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą