2009 m. vasario 21 d., šeštadienis

prietaisų gadinimas

Čia neseniai pasakojau, kaip mano laiptinė buvo nubarstyta pinigais ir žadėjau įdėt, kai tik susitvarkysiu su skaneriu. Tai šiandien po ilgos kovos pagaliau įveikiau jį, supratau, kad didžioji bėda buvo kvaila picasa programa. Oi, niekad daugiau jos nei pėdsakų nebus mano kompiuteryje. Nes veikė veikė normaliai, tik paskui vieną dieną absoliučiai nei iš šio nei iš to pasakė, kad daugiau nepriims mano įsakymų. O aš, vargšė, galvojau, gal super duper kietą skanerį sugadinau ar ką. O ne, jis per daug kietas, kad sugestų - spausdina tokias nesveikai kokybiškas nuotraukas.
Tai va, pinigai čia:



O toliau Labai Rimta Idėja aka Mano Naujausias Gyvenimo Planas. Ok, ne viso gyvenimo, tik nelabai tolimos ateities - University of Florida. Čia magistrui arba mainams, arba ir tam ir tam. Argumentai už: tikrai geras universitetas; Florida - turbūt labiausiai patikusi vieta pasaulyje, (o aš visai nemažai keliavus, jei ką); idealus fantastinis klimatas; anglakalbė šalis, nereikės kokios nesąmonės dar mokytis; geriečiai žmonės ir taip toliau, bet jaučiu visi šitie sutelpa prie "man labai patinka Florida". Ai, dar ten netoli yra Disneylandas, tai didžiulis pliusas, nes aš nesuaugus ir niekad nesuaugsiu, jei kalba eina apie Disneylandą. Prieš: laaaaabai brangu. Aišku, jei mainuos būčiau, tai nereikėtų mokėt tos baisios sumos už mokslą, bet į mainus išvažiuot tai kaip saldainio duot paragaut truputį, o paskui atimt ir piktai juoktis. Taigi labiau linkstu prie magistro. Ir, jaučiu, imčiau ne gryną architektūrą, kaip kad dabar studijuoju, bet kokį historic preservation ar pan.
Šiaip tai pirma reikia bakalaurą pabaigt, juk dar nežinau, kaip ir kur baigsis čia viskas, taigi kol kas mano naujas planas yra svaičiojimų lygyje.
Einu dabar savo piešinių į portfolio UK universitetams fotkint, gal įdėsiu keletą, jei pavyks normaliai nufotografuot, nes fotiką man atvežė, bet pakrovėjo tai ne:)
Pabaigai dedu ne University Of Florida logo, bet jų komandos Gators logo, kuris daug labiau žinomas ir daug geriau reprezentuoja universitetą.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą