2009 m. vasario 26 d., ketvirtadienis

Back to the 80's

Šiandien mane tarsi koks apšvietimas aplankė, nes prisiminiau nerealiai daug dalykų, apie kurius gal ir nebuvau pamiršus, bet tiesiog negalvojau laaabai ilgai.
O viskas prasidėjo nuo to, kad abu kartus, kai šiandien buvau parduotuvėj, prieš mane eilėje stovintys žmonės pirko padoriai nemažą kiekį Kinder Bueno. Tada prisiminiau reklamą, tada prisiminiau dainą iš reklamos, tada prisiminiau dar krūvą panašių dainų, o tada parėjus namo besikuisdama po torrentus (nes ieškojau tos pirmos dainos parsisiuntimui) prisiminiau dar daugiau :) Taigi šį vakarą pas mane sukasi keli 80's playlistai, o aš nutariau čia sumest savo asmeninį topą. Čia gal ne pačios pačiausios viskuo dainos, bet tokios, kurias smagu paleisti visu garsu. Norėjau sudėt penkias, bet per daug sunku buvo, tai dedu šešias :)
Ai, tiesa, gali ne iš karto užsikraut muzika arba būt truputį susipykus su kokybe. Čia taip todėl, kad puslapis, per kurį paprastai dedu muziką, nelabai veikia man šiandien...
Taigi šeštoj vietoj Tight Fit - The Lion Sleeps Tonight. Už tai, kad ir ankstyvojoj vaikystėj mokėjau ją dainuoti.

The Lion Sleeps Tonight - Tight Fit
Penktoj vietoj Nena - 99 Luftballons. Už labai daug ką - už tai, kad ją moka nė mur mur vokiškai nesuprantantys žmonės, už vieną geriausių pragrojimų ever ir už tipinį 80's balsą.

99 Luftballons - Nena
Ketvirtoj vietoj Queen - Crazy Little Thing Called Love. Už tai, kad pagal mane yra pati nequeeniškiausia daina.

Crazy Little Thing Called Love - Queen
Trečioj vietoj daina iš Kinder Bueno reklamos: Dexys Midnight Runners - Come on Eileen. Už tai, kad visos trys jos versijos, kurias turiu, yra iš albumų, besivadinančių "best drinking songs ever" ar panašiai :)

Come On Eileen - Dexys Midnight Runners
Antroj vietoj George Harrison - Got My Mind Set on You. Nes veža:)

Got My Mind Set On You - George Harrison°
Ir pirmoj vietoj: Ray Parker Jr - Ghostbusters. Už tai, kad yra viena mano mėgstamiausių dainų ir už tai, kad nepažįstu nei vieno žmogaus, kuriam ji nepatiktų. Ir filmas nerealus... Kalbant apie filmus, tai man topiniai aštuoniasdešimtųjų filmai ir yra Ghostbusters ir Back to the Future. Dabar ir einu Back to the Future žiūrėt...

Ghostbusters - Ray Parker Jr
Smagaus klausymo.

Papildymas: dar yra trys dainos, kurias LABAI norėjau įdėt, bet pagalvojau, kad top 9 būtų išvis durnai, tai tik paminėsiu:
Blondie - Call me
Cyndi Lauper - Girls just want to have fun
ir aišku Survivor - Eye of the tiger

Dar vienas papildymas: mano laiptinėj tamsu kaip naktį rūsy užrištom akim. Vėl kaimynai lemputes išvogė... O man kaip tik kątik reikėjo išeit į lauką, tai vos nenugriuvau nuo laiptų. Erzina.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą