2009 m. spalio 2 d., penktadienis

Milanas

Oki, dabar uždėjau skalbimą, tai niekur neisiu, kol neišsisuks skalbiniai, vadinasi, turiu laiko parašyt apie Milaną.
Nuotraukas sudėsiu gale, beje, nedėsiu visokių žymių objektų, tarkim katedros ar la Scalos, nes galima susivest google "milan" ir išmes visų tų pastatų nuotraukas, žymiai gražesnes ir geresnės kokybės. Nors pati turiu daug tokių nuotraukų su lankytinais objektais. Fotografavomės gausiai ir tradiciškai turistiškai - "aš ir paminklas", "aš ta pačia poza ir žymus pastatas". Bet nedėsiu tokių.

Taigi. Visų pirma, aš Italijoje buvau buvusi tik Florencijoje ir Venecijoje. Labai patiko pastatai, bet visa kita labai nepatiko. Atsimenu tuos miestus kaip pilnus šiukšlių, elgetų ir juodukų, brukančių pirkti visokias nesąmones, tai ir į Milaną keliavau to tikėdamasi.
Su Rugile transportavomės taip: ji atvažiavo pas mane į Manchesterį, pernakvojo, tada iš ryto važiavom į Liverpoolį, nes iš jo ryanair'as skraido. Likau gana pasibaisėjusi oro uostu. Netvarkingas, labai jau minimalistinis ir šiaip toks fe... Matyt, pigus, dėl to ir ryanairas ten. Tiesa, čia juk buvo mano pirma kelionė su ryanair. Nepatiko servisas. Tarkim, parašyta, kad gate'as užsidaro tą ir tą valandą. Stovi žmonės eilutėj, laukia. Dešimt minučių po to, kai jau turėjo užsidaryt gate'as, ateina kas nors iš darbuotojų ir pradeda laaabai lėtai leist žmones. Tai logiška, kad ir išskrendama vėliau. Lėktuve nuolat reklamos, siūlo vis ką nors pirkt, arba partnerių paslaugas. Va, ką gauni, jei nori pigiau skrist. Nors... lėktuvo bilietai pirmyn atgal mums atsiėjo apie septyniasdešimt litų, kas, manau, yra nesveikai pigu. Bet tikrai nesirinkčiau ryanairo skrydžiams su persėdimu.

Atskridom į Bergamo, tada valandą važiavom iki Milano stoties ir iš jos metro nuvažiavom iki savo vienos žvaigždutės viešbučio, kuriame nešnekėjo angliškai:)
Bet nebuvo labai baisus tas viešbutis, rajonas irgi ponormalis...
O kai kitą rytą išėjom į miestą buvau labai maloniai nustebinta. Kaip jau sakiau, tikėjausi šiukšlių ir elgetų, bet tikrai labai tvarkinga viskas. Gal dėl to, kad mažai turistų Milane, žmonės atvažiuoja nebent apsipirkinėt, o ne į pastatus žiūrėt. Kitaip tariant, miestas labai labai gražus, tvarkingas, tų juodukų prekeivių buvo keletas, bet tokie pakankamai neįkyrūs. Be galo šilta, maždaug 27 laipsniai visą laiką, tai vos ne per karšta...

Iš pradžių vaikščiojom tiesiog kur akys veda, nes nuorodų nėra JOKIŲ, prie pastatų neparašyta NIEKO, prie paminklų irgi NIEKO. Žodžiu, matai pilį, bet nežinai nei kaip ji vadinasi, nei kada pastatyta - nieko. Vėliau nusipirkom žemėlapį, kuriame buvo bent jau itališkai pavadinimai surašyti. Nes kai nieko taip ir neparašyta, tai pradžioj pražioplindavom tiesiog pastatus. Buvom šalia la Scalos ir fotografavomės prie rožyno. Paskui kai sugrįžom jau tikslingai su žemėlapie jos ieškodamos, gana kvaila buvo. Mano teorija dėl tų užrašų nebuvimo yra kad jie taip skatina žmones pirkti turistinius gidus arba samdytis ekskursijas.

Hm, kas dar. Miestas vienas iš brangesnių, kuriuose esu buvus. Centre, senamiestyje nėra jokių perduotuvių, kur tarkim, būtų galima gėrimo nusipirkti, o karšta tai kaip reikiant... Tada belieka eiti į kavines užkandines ir t.t., kur kolos buteliukas kainuoja tris eurus. Mes valgėm makdonalduose, nes (laimei) kainos ten tokios pačios visam pasaulyje. Apskritai makdonaldas yra dažnas turistų išsigelbėjimas keistesnėse šalyse - ir pigu, ir žinai, ką gausi. Aišku, nuėjom paskiau ir į prašmatnią itališką kavinukę vakarienės:)

Milane irgi yra imigrantų problema, jie prisileidę kažkokių, mano akimis, mongolų gymio žmonių. Visur jų pilna ir labai gadina vaizdą. Metro irgi jų pilna. O patys metro traukiniai gana aptriušę. O jei su vokiškais lyginti, tai klaikūs kledarai:)

Oi, šita nuotrauka man labai patiko. Čia mūsų vienos žvaigždutės viešbutyje - parašya "mini baras", atsidarai...

O viduje šiukšliadėžė:)

Čia gigantiška galerija - prekybos centras. Garsūs dizaineriai - matosi nutaukoje Prada ir LV

O šalia jų mūsų pinigų taupytojas makdonaldas:)

Čia tos galerijos grindys mozaikinės. Man labai patiko...

Va šitą nuotrauką turėjau omenyje, kai sakiau, kad fotografavomės prie gėlyčių ir nepamatėm la scalos. Taigi čia aš, rožės ir paminklas da vinčiui, kurį irgi iš pradžių pražiūrėjom, net jo dalis nukirsta nuotraukoje:D

Nenusakomai keista vandens spalva parke. Žalių plotų Milane tikrai sočiai...

Aš ir kažkokie žmonės, nusėdę katedros aikštę. Fone matosi katedros siena, į kurios vidų įleido tik mane, o Rugilės ne, nes pagal juos ji buvo nepadoriai apsirengus - su šortais. Pfff...

Neturiu tokios nuotraukos su savimi, kad ir pilis, ir fontanas matytųsi, tai įdedu su Rugile. Man tai pilis čia taaaiiip tarybų sąjungą primena... Nors iš kitų pusių ir iš vidaus tai tokia ispaniško stiliaus tvirtovė. Būtent tvirtovė, o ne pilis.

Parkas ir aš ant žolės. Kiek džiaugsmo buvo, kad galima pagulėt ant žolės, nes UK tai nelabai išeitų. Bet mes ten visai išsimurzinom begulėdamos...

Sakiau, nedėsiu nuotraukų prie lankytinų objektų, bet man šita vieta šiaip labai patinka. Čia yra vienas iš tos pilies kiemukų, tas baseinėlis ir kolonada fone labai kaip iš filmo ar pasakos.

Kažkoks pavėsingas užkampis pilyje. O pavėsio norėjosi jau. Paskutinę dieną jau buvom ir pavargę nuo vaikščiojimo, ir nuo saulės.

Pilies centrinis kiemas ir aš. Kiemas tai didelė dykuma - keptuvė, nes ten neužpučia vėjas, tai taaaiiip karšta...

Vienas iš daugelio valgymų makdonalde.

O čia mano maistas - italai nebūtų italai. Net tas tipines mano daugybę kartų Lietuvoje valgytas makdonaldo salotas visai kitaip paruošia. Visų pirma, gavau aliejaus ant jų, o ne kažkiokio balto marmalo, antra, dar kažkokių ruginių pagraužiminių lazdelių davė, o ir šiaip skanesnės salotos.

OOO, čia aš ir mano prašmatnieji ledai. Aš nesu ledų mėgėja, bet ėmėm su Rugile ir susigundėm visai prieš išvažiuodamos. Nusipirkau citrininį šerbetą, kuris buvo tikroje citrinoje.

Iš arčiau ledai.

D&G reklamos stotyje. Labai gražiai atrodo.

O pabaigai picos automatas!!! Va šito dar gyvenime nebuvau mačius, čia bergamo oro uoste.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą