2009 m. spalio 25 d., sekmadienis

Pasiiiiilgau savo katėėėės

Man atrodo, aš truputį persidirbau. Damušiau prieš porą valandų savo maketą, nufotografavau dienos šviesoj (tokia užduotis buvo), po to kurį laiką tvarkiau nuotraukas - dabar reikia važiuot į biblioteką spausdinti. Laimei, dirba ir savaitgaliais ir iki gilios nakties. Bet svarbiausia, kad suspėjau, nes kažkaip nebuvau pagalvojus apie laiko sukimą ir iš ryto buvo truputį siurprizas, kad turėsiu valanda mažiau dienos šviesos.
Bet čia ne esmė.

Esmė tame, kad pasilgau labai savo katės... Porą metų aš su ja nebuvau išsiskyrus ilgesniam laikui nei kokia savaitė, tai dabar labai sunku. Ir nors nesu tokia jau touchy feely su žmonėm bendraudama, savo pūkų šmotą labai mėgstu.
Įdedu katės nuotraukų.
Sori už kokybę ir už jovalą mano kambaryje:) Mūsų dėstytojai sakytų, trash background:)




2 komentarai:

  1. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. ee, sweetheart! tos kur buciuoji galejai ir nedet...(tu juk zinai, kokia dabar butu mano israiska,jei matytum mane:) tai stai. o puku smotas tampa vaiksciojanciu dredu (kaip - nesuprantu.tu jos vistiek juk nesukuodavai...nebent ji pamirstama balkone daznai ir todel uzsiaugino ilgesni kaili..juokaaauju:D) katik isejo sveciai, todel visi namuose esma biskeli ikause - ismusa kates valanda - jai leidziama miegot ant stalo ir valgyt trapia tesla:)

    AtsakytiPanaikinti