2007 m. lapkričio 27 d., antradienis

Haliucinogeniniai grybukai

Nemėgstu sirgti, nes būna klaikiai nuobodu. Vakar paruošiau visas įmanomas pamokas, bet ką šiandien veikti?
Nemėgstu kvailos nelogiškos temperatūros ir nemėgstu apsimetinėti, kad nesergu.
Bet man patinka haliucinogeniniai grybukai ir jų poveikis. Aišku, čia tikriausiai mano išsigalvojimai, bet kažko ten tikrai pridėta. Jau visiem tikriausiai pasakojau, bet pasikartosiu.
Kai aš sergu, prieš naktį išgeriu tokių miltelinių vaistų. Man rodos, jie vadinasi TheraFlu ir yra migdantys. Jau tai kažką pasako. Taigi - ne tik kad miegas būna puikus, bet sapnai... ochochocho... tikrai kaip haliucinogeninių grybukų privalgius. Gal čia taip tik man, bet kaskart susapnuoju visų svajonių išsipildymą. Tai būna iiiiilgas visą naktį trunkantis labai įdomus ir dinamiškas sapnas. Nepasakosiu, ką sapnavau, bet... Aš turiu milžinišką gigantišką svajonių krūvą ir jos VISOS ten išsipildė. Neapsakomai nuostabus jausmas bna visą naktį ir ryte pabudus.
Nors mano mama sakė, kad ji nieko nesapnuoja...
Labai keista.
Bet kartais visai smagu pasirgti ir pasapnuoti tokius nuostabumus:)
O dailėj vakar baigėm kaukoles (pagaliau) ir šiandien pradėsim pirmą galvą piešt.
O dailėj vėl buvo keistas vyrukas su blizgančiu auskaru. Jis turi tatuirotę ant dešinio bicepso, o aš negaliu liautis spoksojusi. Tai yra pakankamai žiauru, nes jis labai nefainas ir šiaip spoksoti yra nemandagu.

1 komentaras: