2007 m. lapkričio 20 d., antradienis

Makalynė

Kaimynai viršuje leidžia kažkokią labai nefainą muziką, tai aš jiems pakeršijau ir u-leidau 'beastie boys', kurie yra lieviausia grupė, kokią tik sugebėjau taip greit surasti.
Šiandien sugalvojau, kad kai turėsiu pakankamai pinigų, išvažiuosiu kokiai savaitei į Rusiją ir siaubsiu visas video nuomas ir parduotuves.
Paskui dar sugalvojau, kad ištekėsiu už kokio kieto ruso. Jankovskio sūnus laisvas, kiek žinau :) jei mokėčiau, pakilnočiau antakius taip kaip Abdulovas;) Bet ne, čia aš nerimtai. Puiki tauta rusai, bet istorinių faktų pamiršti negalima ir savo švaraus lietuviško kraujo maišyti irgi negalima. Jeigu kada ištekėsiu, tai tik už lietuvio.
Bet dėl video nuomų siaubimo - rimtai.
O dar kai ką rimto reikia pasakyti.
Mieli pasipūtėliai, jei jūs skaitote mano blog'ą, patys suprantate, kad aš nenoriu, kad jį skaitytumėt. Bet tarkim, negaliu jums įsakinėti. Tai malonėkit bent jau to, ką perskaitot, neaptarinėti su kitais. Apsimeskit, kad neskaitėt. Nelabai sunku juk, ne?
Kai dėl manęs, tai aš elgiuosi siaubingai, man klaikiai skauda gerklę ir vakar miegojau kokias dvi valandas, nes vėlai vakare prisiminiau tokį kvailą pažadą, kurį sukūriau sausio pirmą dieną ir kurį turiu išpildyti iki šių metų pabaigos. Ir kažkaip neramu pasidarė. Nes tas pažadas toks... nesmagus, nepatogus, nežinau net kaip apibūdint. Tiesiog kai kūriau jį, sugalvojau tokią vieną sąlygą, kurios, buvau įsitikinus, tikrai nebus. Bet sąlyga ėmė ir atsirado. Bet tarkim, kad iki metų pabaigos dar daug laiko. Tarkim.
Oje vaje, manęs laukia labai nemalonus dalykėlis...
Ir dar šiandien fotkinomės vinjetėms... Brrr.
O dizaineris pešia grafiti ant kopinėjimo sienelės. Absurdiškai linksma.
Šiandien Elvio Preslio ir Black Betty diena.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą