2007 m. lapkričio 22 d., ketvirtadienis

Laimėjimai

Visų pirma tai vakarykštis dailės kontrolinis buvo sunkus, bet linksmas. Bent jau tiek gerai.
Visų antra - mano laimikis yra dideli stori rusiški interjero žurnalai. Oje, niekas turbūt nežino, kiek tokie daiktai man džiaugsmo duoda. Ir nesvarbu, kad tie žurnalai ne mano, o namo dizainerės. Kai aš būsiu architektė ( o tikrai būsiu, nesvarbu po kiek metų) tai dar ne tiek ir ne tokių prisipirksiu.
O visų trečia - pagaliau atradau kabliuką. Čia gal keistas išsireiškimas, bet man dažnai būna, kad idealizuoju žmones. O tobulų nebūna. Visad kažkoks kabliukas slepiasi. Tai po netrumpo sunkaus charizmos sklaidymo ir šifravimo ėmiau ir atradau.
Nors čia gal ir nelabai gerai, nes dabar prasidėjo baimės priepuoliai ir nemiegojimai, bet aš ir taip nemiegu. Nes šaunioji mano katė vidury nakties užsilipa ant mano pagalvės, beveik užlipa ant veido ir žiūri taip, kol pabundu. Jei nepabundu, įkanda man į veidą. Tada būna labai keistas jausmas, kai atsimerki ir pamatai tokias blizgančias katės akis arti arti. Nežinau, kodėl ji taip daro, nes nei valgyt prašo, nei ką. O jei jai tiesiog nesimiega, tai galėsim nemiegoti drauge.
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Man patinka Sinatra.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą